storremotmindre

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags var det jobb hela dagen så blev ingen träning.

Igår lördag var jag uppe tidigt och var på step sen mötte jag upp syster och gick milen. Hemma sen lagade vi chili Corn cane och ris!! Ååh så gott de va!
Sen drog jag vidare träffa Hanna och käka chips i solen, (så gott!!!!!), sen till min bror, (mer chips.....) sen ut med tjejerna från Ryd :) var dock nykter. Till SIST åt vi eurovaguette...
Haha mycket skit den dagen men ibland så!!:D

Idag gick jag upp tidigt träffa Lisa gick 1.2 mil, sprang även en bit, jobbigt men skönt :)!
Sen lite senare drog jag upp med spånis och tog 5:an på berget också! Haha hurtig bulle idag, men behövs ju!!

Är hemma hos dem nu, ätit en god sallad nu och så kollar vi hockey samtidigt :)! Sallad, tomat, ost, rödlök, torkad lök, räkor, kyckling med mera!:) mummmmms!

Imorgon är en ny vecka, då ska förhoppningsvis många fler kg bort!! nu jävlar!!!:)

Snart kommer veckans träning också!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: