storremotmindre

2013 nytt år nya mål!

Kategori: Allmänt

Inställningen är som vanligt på topp! 6 månader till stranden. Fit for fight!:)

Efter att varit jättesjuk sen jul så har jag knappt orkat ta mej ur sängen vissa dagar sen har jag varit onyttig över jul, vem är inte det?! :) så jag börjar min stenhårda diet en vecka senare än nyår. Nu är jag nästan pigg men såååå träningssugen och kostsugen!

Allt ska bli så mkt hårdare än när jag började spontanträna från första början!

Fokus borde det stå i mitt huvud!

Så snälla vänner. Be mig inte äta pizza eller något liknande. Det är så tråkigt att tacka nej. Föreslå en sallad istället! ;)


Kommer blogga igen. Folk vill tydligen det, rätt tråkigt. Men för er helt enkelt!

Finns nog mer på instagram "carlstrqm".

Juste min otroligt roliga lunch. Fick bli så, bättre middag väntar istället :)

Grönsallad, chilisås (pyttemängd) grillad kyckling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: