storremotmindre

Grillning

Kategori: Allmänt

Idag var det bara promenad till jobbet fram och tillbaka, mer orkade jag inte efter allt igår.. Mina ben har aldrig varit vakna idag, så gick tungt och gå på jobbet :) men men gick bra ändå!:)

Idag åt jag sån god lunch ceasarsallad med två kött på och chilisås... Prova!! Sjukt nyttigt ock! Jag skippar bröd och krutonger.

Ikväll så grillade vi också hela tjocka familjen typ, det var så mysigt :)!
Blev korv med bröd och Kladdkaka till efterrätt, jag ska ju inte äta sånt när jag tränar, men svårt att motstå sen måste man ju unna sig.. Har dock blivit mycket unnande det sista..... Så så bra har det inte gått... Tur man tränar mkt!!

10 veckor kvar, och ger jag inte gärnet nu kommer jag bli förbannad!!!! Har många kg kvar!!! Helvete ock!

LCHF MAXA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: