storremotmindre

Det går neråt!

Kategori: Allmänt

Allt blir så mycket bättre än jag trott!! Så motiverad blir jag!

Idag började vi springa, korta intervaller som start, det va så skönt! Imorgon bitti ska vi nog köra samma :)
Det är sjukt att man klarar av något sånt här, när man verkligen inte har någon koll från första början, hur man ska gå till väga. Ja det är väl inte så svårt egentligen, äta rätt och träna, men ändå!

Snart -3 kg också! Så det går neråt. Byxor sitter lösare redan. Mina nya favoritleggins fick jag nästan inte på mig för 2 veckor sen. Nu drar jag på mig dem hur lätt som helst, så sitta som smäck är lite borta.. MEN det är jag glad över.

Har så många mål, och då menar jag inte målvikter som 5-10 kg utan andra saker jag strävar efter. Och det känns lättare då än att ha ett mål att jag vill gå ner 10 kg. Svårt och tänka så. Istället har jag större mål, som utomlandsresa i augusti och börja spela handboll igen. Sånt lockar mer!

Så min motivation är SÅÅÅ HÖG. Shape up har hjälpt mig mycket.

Nu ska jag sova, så jag är pigg inför imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: