storremotmindre

2 veckor

Kategori: Lunch/Middag

Imorgon är det 2 veckor sen jag började, med att notera allt och hårdträna! Dock gick jag några prommisar innan detta några dagar, men mitt startskott var en lördag för 2 veckor sen. Igår stod vågen på -3.8 (tror jag) men glömde skriva upp siffra så jag utgår från siffran innan då är det -3.2 kg.

Allt går bra, men det kan gå SÅ mycket bättre!! Jag är fortfarande skitdålig på att vara så strikt jag vill vara!
Äter kolhydrater varje dag, det har blivit ris och pasta det senaste ( inte varje dag men ), måste få slut på det!

Så idag åt jag såååå god middag!



Fläskfilé med broccoli, blomkål, morot och haricon verts och några gurkbitar! Det smällte i munen. Och nej, det var ej torrt! =)

För övrigt idag, så gick vi milen på berget, det ösregna blåste samtidigt som det var sol. Sjukt knasväder.
Cirka 600 kcal, bränner man vid snabb PW på en mil. Det gillas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: